piątek, 5 sierpnia 2016

Czek na ślub


Cześć wszystkim w ten piątkowy, przed weekendowy wieczór. 

Dla wielu z Was już na pewno weekend się już zaczął.

Dzisiaj chciałam Wam pokazać czek na dużą kasę.

Ponieważ czasem zdarzają się goście weselni, którzy mają gest (najczęściej rodzice pary młodej)

i chcą wręczyć więcej kasy młodym, a niekoniecznie chcą tą kasę nosić przy sobie 

czy też nie chcą wręczać bardzo wypchanej koperty, 

więc ja znalazłam (dzięki mojemu koledze poniekąd) sposób jak wybrnąć z tego impasu.

Zrobiłam czek, który wygląda jak duża kartka prawie formatu A4 w komplecie z kopertą. 

Czek jest do ręcznego wypisania wedle uznania osób obdarowujących.

Ale dość tego gadania, zapraszam do oglądania. 








Produkty użyte ze sklepu Crafty Moly: 

 678 Tekturka - Ornamenty - zestaw - G6

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo. Zapraszam do sklepu na zakupy. 


2 komentarze:

  1. bardzo fajny pomysł ;) i na dodatek prześliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję pięknie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)