piątek, 11 stycznia 2013

Kartki na Dzień Babci i Dziadka


Witajcie ! 
Wszędzie wokół biały puch. Wiatr świszczy w kominie. Zimno wciska się do domu najmniejszymi szczelinkami - tak bardzo chce się ogrzać. W taką pogodę nic lepiej nie poprawia humoru jak duży kubek ulubionej herbaty, kocyk i kilka godzin niespiesznego scrapowania... 
Z tego wszystkiego powstały dwie kartki  - na Dzień Babci i Dzień Dziadka. 
W końcu wypróbowałam nasze nowe stemple i tekturki  - 
mam nadzieję, że moje wytworki się Wam spodobają :)


Dzień Dziadka: 





Dzień Babci:







materiały ze sklepu : 

Korzystając z okazji przypominam, że nadal trwa nasze wyzwanie nr 7  - mam nadzieję, że mój dzisiejszy wpis może być dla Was inspiracją do wzięcia udziału w konursie
Dziękuje i życzę miłego wieczoru :)

4 komentarze:

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)