niedziela, 6 stycznia 2013

Wyzwanie nr 7

Witajcie dziś mam okazję zaprosić  Was do wzięcia udziału w  #7 już  wyzwaniu pod wdzięcznym hasłem "niespodzianka na Dzień Babci i Dziadka".

Wymagania:
- ozdoba – interpretacja dowolna z użyciem co najmniej dwóch stempli, przeszyć  (mogą być rysowane), składająca się z warstw co najmniej 3,
- jeden produkt, którego użyjecie w pracy będzie zakupiony w Naszym e-sklepie CraftyMoly
- praca ma być nowa i nie publikowana przed pojawieniem się tego wyzwania,
- można zgłosić tylko 1 pracę,

a oto moje zmagania z tematem :)
To już kolejne święta "Dziadków" na które mogę przygotować niespodzianki, z każdym rokiem co raz więcej elementów dodaje od siebie moja Córka.  W tym roku przygotowałam kartkę i ramkę na zdjęcia, Oliwia zapewne uzupełni je swoimi rysunkami oraz elegancko je podpisze.
Ramka i kartka powstały na bazie tagu wyciętym z grubej tektury, do tego przyszyty mniejszy tag - użyłam papierów Wspomnienie oraz Tęsknota z kolekcji Ocean Uczuć. Kolejne warstwy przyklejone na kosteczki 3d, ze względu na świąteczny charakter kwiatki obowiązkowe.

kartka - specjalnie dla córki zostawiłam miejsce na rysunki, oraz życzenia, może w tym roku uda się jej coś napisać własnoręcznie


dwustronna ramka na zdjęcia, jedna ze stron jest ozdobiona

druga z miejscem na aktualne zdjęcie, które ma być niespodzianką. 
Na tym zdjęciu kilkudniowa Oliwka
 


Do wygrania jest bon 20 zł na zakupy w sklepie CraftyMoly.

* nie obejmuje kosztów przesyłki

Zabawa trwa od 06  do 17 stycznia włącznie.

Wystarczy do INKlinkz dodać swoje imię wraz z linkiem do pracy i czekać na losowanie!

Powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)