środa, 9 października 2024

CZEKOLADOWNIK NA DZIEŃ NAUCZYCIELA

Witajcie...

Dziś przychodzę tu do was z czekoladownikem na zbliżający się Dzień Nauczyciela. 

Czekoladownik stworzyłam z papierów Scrap8, ale oczywiście nie mogło zabraknąć naszych pięknych tekturek. Tu użyłam pięknej rameczki kwiatowej, napisu w Dniu Nauczyciela oraz pióra z zestawu tekturek. Do tego trochę sizalu, kwiaty, parę wyciętych listków, chlapania farbką i czekoladownik gotowy... 

Poniżej filmik z ozdabiania czekoladownika.


 


Na końcu, tego już nie widać na filmiku zdecydowałam się jeszcze dodać tekturkę pióro, tak mi się tam pięknie wkomponowało.








użyłam:





Serdecznie pozdrawiam

Ola




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)