niedziela, 30 czerwca 2024

Dziecięca kartka DL

 Zanim zaczniemy przyglądać się dzisiejszej inspiracji, przyznać się Wam muszę, że...

...nie lubię tworzyć prac dziecięcych. Stworzenie czegoś ciekawego dla malucha jest dla mnie zawsze wyzwaniem! Dlatego wszelkie ozdoby ułatwiające mi pracę nad dziecięcym tematem są dla mnie na wagę złota.

Do stworzenia poniższej pracy zainspirował mnie właśnie taki zestaw tekturkowych ozdób dedykowanych dzieciakom.


Bazę kartki DL okleiłam papierami Lemoncraft "Waiting for You". To bardzo stonowana w swojej kolorystyce kolekcja, co pozwoliło mi poszaleć nieco z kolorowaniem w ozdobnej kompozycji. Tym razem barwiłam tekturki... kredkami - szybkie, proste kolorowanie dodało trochę barw mojej pracy.



Chcę Was dziś zachęcić nie tylko do eksperymentowania z kolorowaniem tekturek, ale też do ich... pocięcia. Na swojej kartce wykorzystałam wianek z listkami - Ramkę MAMA 02. Ponieważ zależało mi, by ta delikatna ozdoba pojawiła się w kilku miejscach, rozcięłam ją i ułożyłam w kompozycji. Nikt by nie powiedział, że zniszczyłam tę piękną tekturkę, prawda?


Pozostaje mi teraz tylko wkleić życzenia do środka i wręczyć kartkę małej Jubilatce.

No i zaprosić Was do zabawy z kolorowaniem - efekty potrafią zaskoczyć!


Pozdrawiam serdecznie.



Materiały wykorzystane w pracy:

  
  

      







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)