czwartek, 30 maja 2024

LAYOUT na palecie malarskiej

 Witajcie w długi weekend :)
Wolny czas wzmaga we mnie potrzebę kreatywnego eksperymentowania. Dlatego właśnie postanowiłam pobawić się znów mediami - obyło się bez szaleństw, ale jednak dzisiejsza praca jest odrobinę inna, niż moje typowe projekty.



Chcę Was zainspirować do stworzenia layoutu na bazie palety malarskiej od Crafty Moly. Zestaw trzech palet to potrójna zabawa! Jedną z prac na największej bazie mogliście zobaczyć już wcześniej, tym razem chwyciłam za średni rozmiar. 




Chętnie tworzę warstwowe, kwiatowe kompozycje, dlatego i tu nie zabrakło takiego motywu. Wycięłam trochę grafik z papieru i ułożyłam je warstwowo na kawałkach tektury. Taki sposób to nie tylko dobra kontrola nad wysokością warstw, ale też idealna okazja do wykorzystania negatywów tekturek albo resztek baz.

Aby dodać lekkości kompozycji, pomiędzy papierowe grafiki włożyłam embossowany na biało na kalce stempel w formie gałązki. Elegancji całości dodają dwa ornamenty (wydłużają też optycznie moją kompozycję) oraz tekturka Sznurowany Kwiatek, która fajnie zastępuje tu klasyczny sznurek lub wstążkę. No i nie obyłoby się bez napisu! Postawiłam na pozytywne przesłanie z tekturki Good Vibes z kolekcji Tropical Summer.


I zanim przejdę do listy materiałów chcę Wam szepnąć, iż proces powstawania tego projektu jest już na naszym kanale YouTube - serdecznie zapraszam!


Ściskam gorąco,



Materiały ze sklepu CraftyMoly:

     









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)