wtorek, 13 lutego 2024

Uniwersalna kartka DL

 Dzień dobry!

Jest wiele okazji, by wręczyć komuś kartkę: urodziny, imieniny, rocznica... to tylko niektóre z nich. Dziś więc chcę Wam pokazać moją ostatnią pracę, którą jest właśnie kartka z bardzo uniwersalnym przesłaniem.


Tym razem pocięłam papiery Flowery Sweetness, które są niezwykle delikatne i pasują na wiele okazji. W swojej pracy wykorzystałam piękną ramkę Zahia, która stała się bazą dla kompozycji. 




Poza kompozycjami wyciętymi z kolekcji, użyłam stemplowanej gałązki wiśni, którą odbiłam przezroczystym tuszem, wyembossowałam miętowym pudrem i pokolorowałam różową akwarelą. Dodałam trójwymiarowe kwiaty, koronki, sizal. Całość uzupełniłam też listkami z wykrojnika, wyciętymi z papieru Green 001. W ten sposób powstała bogata, ciekawa kompozycja z różnorodnymi elementami.


Wszystkich chętnych do sprawdzenia, jak powstawała ta kartka, zapraszam na kanał YouTube Crafty Moly, gdzie czeka na Was film krok po kroku.



A poniżej wszystkie użyte przeze mnie materiały ze sklepiku.

 
 



Pozdrawiam!
Dagmara



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)