wtorek, 30 stycznia 2024

Pudełko na czekoladę... lub inny podarunek

 Witajcie!

Dziś chciałabym zaprosić Was do stworzenia pudełka, które pomieści czekoladę, pieniądze lub inny (płaski) podarunek. Nie będę ukrywać, że uwielbiam przygotowywać i ozdabiać wszelkiego rodzaju pudełka, dlatego bardzo cieszy mnie ich spory wybór w sklepiku Crafty Moly.


Mój projekt powstał na bazie pudełka do kartki DL, jednak zmodyfikowałam je w taki sposób, by zamienić zdejmowane wieczko na klapkę wiązaną wstążką. Jeśli jesteście ciekawi szczegółów tego procesu, odsyłam Was do filmu na naszym kanale YouTube, gdzie pokazuję wszystko krok po kroku.


Wierzch pudełka ozdobiłam kwiatami - zarówno kompozycjami wyciętymi z papieru, jak i trójwymiarowymi sztucznymi roślinkami. Subtelnym akcentem dodającym całości elegancji jest tekturkowa ramka Alwani.

Tak naprawdę dopiero środek pudełka zdradza jego przeznaczenie - jest to opakowanie na prezent rocznicowy. Zaznaczyłam to przy użyciu pięknego napisu.


Jestem bardzo ciekawa, jak się Wam podoba taka forma czekoladownika. Jeśli spróbujecie stworzyć pracę inspirowaną tym pudełkiem, koniecznie dajcie znać!

Pozdrawiam Was ciepło...

Dagmara




   
 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)