sobota, 15 stycznia 2022

KARTKA NA CHRZEST ŚWIĘTY ZUZI

 Witajcie...

    Dziś chciałam Wam pokazać karteczkę z okazji chrztu świętego małej Zuzi. Kartka ma format dl, przednia strona oklejona dwoma warstwami, oczywiście drugą warstwę podkleiłam również białym papierem, by uzyskać efekt ramki i bardziej wyeksponować kolorystykę papierów. na środku kartki w centralnym jej punkcie umieściłam na kółeczkach dystansowych kółko jedno z falbanką, a drugie na to z papieru scrapowego. Na kółko nakleiłam dwuwarstwową, piękną ramkę - chrzest zestaw 06, którą wcześniej pomalowałam białą farbą akrylową, a następnie posypałam mieszanką różnych brokatów. Kolejnym etapem było stworzenie kompozycji z listeczków wyciętych wykrojnikami oraz moich ręcznie robionych kwiatów z foamiranu. 

Oto moja praca:





użyłam:






Serdecznie pozdrawiam

Ola




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)