poniedziałek, 28 czerwca 2021

KARTKA Z OKAZJI BIERZMOWANIA

 Witajcie...

Dziś chciałam wam pokazać kartkę z okazji bierzmowania,

 w której użyłam tekturek Crafty Moly. 

Kartka jest dla dziewczynki, więc użyłam papierów w kolorze różu, oraz wyciętych kwiatów i listków do jej ozdobienia. warstwy kartki podkleiłam taśmą dystansową, a kwiaty przykleiłam na kosteczkach 3d.

W centralnym punkcie umieściłam koronkowa serwetkę a na niej tekturkę gołębia z promieniami. Następnie stworzyłam kompozycję kwiatową, a na koniec przykleiłam napis oraz ozdobiłam kartkę drobnymi perełkami.

Do kartki zrobiłam również kopertę zawiązywaną wstążeczką.







użyłam:



Serdecznie pozdrawiam

Ola




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)