poniedziałek, 21 grudnia 2020

Najsłodsze Święta Bożego Narodzenia

 Cześć, dziś przychodzę do Was z nietypowym projektem..... nietypowym dla mnie. Nigdy jeszcze nie zrobiłam projektu świątecznego w tak cukierkowych kolorach..... a dziś, proszę. Przyszedł czas by wykorzystać miętę i papier od Mintay. Muszę przyznać, że jestem zachwycona. Nie sądziłam, że będę zadowolona z takich kolorków. Ten czerwony ślicznie się tutaj wkomponował.

 





 MATERIAŁY OD CRAFTY MOLY

997a Tekturka - Zimowa kolekcja - Gwiazdki - G5

 48a Tekturka - Grudniowe Niebo - 2 szt. - G10

 Flowery Sweetness FS30 - Duży bloczek 12x12"

Pozdrawiam, Agata

1 komentarz:

  1. No i święta coraz bliżej! Ja już powoli skupuje wszystko, bo będą to bardzo duże zakupy jak co roku. Do wymiany idzie szopka bożonarodzeniowa i kilka innych dekoracji. No ale tak to już bywa.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)