piątek, 9 września 2016

Kapliczka 3D w roli głównej


Witajcie :)

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam dla Was boxa z kapliczką 3D.


Fajnie świeci, nie? Chcecie znać mój trik ze światłem?

Oto sprawczyni całego zajścia- mała diodowa latareczka kupiona na allegro przy okazji zakupu jakichś przydaśków. Kosztowała całą złotówkę.

Nożykiem wydłubałam mały otworek, wyskubałam szczypcami wystającą tekturkę i dodatkowo otwór wyprofilowałam ołówkiem, żeby brzegi były estetyczne. Latarkę przykleiłam pod dachem kapliczki, a pstryczek końcówki latarki przełożyłam przez otwór. Proste prawda? Wystarczy nacisnąć srebrny przycisk i zadziała magia :)


W boxie umieściłam też cytat w cudnym serduszku Crafty Moly.


A tak kapliczka wygląda za dnia :)



Pozdrawiam serdecznie, Kasia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)