środa, 3 czerwca 2015

Kartki na zakończenie roku szkolnego

Witajcie :)

Moja dzisiejsza propozycja, to kartki na zakończenie roku szkolno/przedszkolnego.
Kartki są w nieco większym niż zazwyczaj to robię formacie, mają wymiary 13x19 cm a to dlatego, że wewnątrz mają zmieścić się podpisy dzieci.


W obu kartkach wykorzystałam rameczki Roko, które przecięłam na pół.


Pierwsza kartka powstała  z papierów Rozalia w ogrodzie.




Do wykonania drugiej kartki wykorzystałam papiery z kolekcji Rozalia w ogrodzie w połączeniu z Panną Oliwią.




Obie kartki powstały bez użycia tekturek typowo związanych z zakończeniem roku ale jeśli poszukujecie czegoś w tym temacie, to polecam dział SZKOLNE w sklepie Crafty Moly.

Użyłam:


  


Pozdrawiam ciepło i życzę wielu kreatywnych chwil z Crafty Moly :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)