niedziela, 17 marca 2013

Wyzwanie # 12

Witam  bardzo serdecznie, 
dziś chciałam zaprosić Was do kolejnego wyzwania, którego motywem przewodnim jest - klatka i ptaki.
Aby Was troszeczkę zainspirować wykonałam malutki ale za to grubiutki kieszonkowy notes taki z lekką wiosenną nutką.  
Okładkę ozdobiłam motywem tekturowej klateczki z ptaszkami "Love Birds" oraz kwiatami i listkami. 
Na boku okładki odbiłam stempelek z napisem "Notes" . Tu i tam dorzuciłam kilka pól perełek.

Zapraszam zatem wszystkich chętnych do zabawy,a wymogi są następujące: 
 W swojej pracy użyj: 
* motywu klatki i przynajmniej jednego ptaszka 
* odbij dowolny stempelek
*ozdób prace perełkami
Praca  może byś dowolna -może to być tag, opakowanie, notes, kartka, LO, album
 i co Wam tylko serce  oraz fantazja podpowie.

Byłoby miło, gdyby były to stemple oraz tekturki ze sklepu Crafty Moly lub inne produkty. 




 Prosimy o zgłoszenie tylko jednej, nowej i wcześniej niepublikowanej pracy
1 osoba = 1 zgłoszenie

Na Wasze prace czekamy do 28 marca. a 31 marca ogłosimy zwycięzce wyzwania.
 Nagrodą jest bon na zakupy w sklepie Crafty Moly w wysokości 20 zł


Nie obejmuje kosztów wysyłki .

Życzę wspaniałej zabawy i powodzenia w losowaniu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)