poniedziałek, 11 marca 2013

Smacznego Jajka

Witam,
 chciałam Wam pokazać karteczkę na Wielkanoc. Kiedy zobaczyłam tą wycinankę z zajączkami malującymi jajo to po prostu przepadłam:) Ażurowe jajo jest tak piękne, że nie można od niego oderwać oczu. Idealne na taką wiosenną kartkę. Jako, że beermata fajnie poddaje się tuszowaniu to jajo zrobiłam pomarańczowo-żółte, a zajączki lekko brązowe. Całość pokryłam Crackle i Glossy accents. Jako napisu użyłam idealnie pasującego do wycinanki stempla Crafty Moly: Smacznego Jajka. Papiery  to Cudowne Lata Galerii Papieru, ich delikatne i wiosenne kolory idealnie współgrają z tą wycinanką. Jeszcze koronka, kwiatki, trochę gazy i różowe perełki w płynie:)


  Pozdrawiam serdecznie Werciakol.

3 komentarze:

  1. Śliczna karteczka :) Tak wiosenna. Cudnie prezentuje się niebieski z zielonym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością się patrzy na tę karteluchę.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)