czwartek, 28 lutego 2013

Przedstawiamy Wam..... Peninię !

Kolejny dzień i kolejna odsłona !
Dzisiaj przedstawiamy Wam Peninie - koniecznie zajrzyjcie do jej bloga !


Mam na imię Małgorzata w świecie blogowym znana pod pseudonimem Peninia.
Jestem pasjonatką sztuki, zwłaszcza malarstwa, grafiki i projektowania. Uwielbiająca podróże, miejsca z duszą i klimatem...zapach kawy i kolor brązowy 
 Moja przygoda ze scrapbookingiem rozpoczęła się w 2009 r, kiedy to na zagranicznych blogach zobaczyłam cudowne prace z papieru.  Zaciekawiały mnie i postanowiłam też spróbować . I stało się-scrapbooking wciągnęła mnie na całego i dołączył do moich pasji. 
 Kocham tworzyć z papieru zwłaszcza -kartki, notesy,albumy oraz małe formy staram się dużo eksperymentować i próbować sił w nowych technikach. 
Wciąż uczę się nowych technik i form.Uwielbiam gdy w pracach znajduje się z dużo warstw papieru, przeszycia, przetarcia, przedarcia,koronki i kwiaty. 
 W każdej z moich prac staram się zamykam magiczną cząstkę siebie...swoich przeżyć i myśli. 

 Jakiś czas temu do mojej pasji tworzenia z papieru dołączyło jeszcze szycie.Szyję ozdoby do domów, zawieszki, anioły, kotki itp. 

 Każdego wolną chwilę dnia poświęcam na twórcze działanie.

Nie wyobrażam sobie po prostu dnia bez tworzenia:) "To właśnie dzięki tworzeniu mam swój mały słodki kawałek nieba..." 



Oto kilka moich prac:






 Zapraszam na mój blog: http://peniniaart.blogspot.com/

Serdecznie Was pozdrawiam!

4 komentarze:

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)