poniedziałek, 19 listopada 2012

Popołudniowa herbatka z CraftyMoly : Miśka

Dzisiaj przedstawiamy Wam pierwsze spotkanie z serii Popołudniowa herbatka z CraftyMoly . 
Będziemy tutaj gościć osoby, które zachwyciły nas swoją inwencją twórczą, pomysłami i entuzjazmem. 
Mam nadzieję, że z chęcią będziecie obserowować nasze spotkania. 

Naszym pierwszym gościem jest Miśka - niesamowicie ciepła osoba, pełna energii i chęci do działania. 
Jest z nami od samego początku i korzystałam z jej rad nie raz -  bardzo je sobie cenię. 

A oto co ona sama napisała o sobie : 

Moje pierwsze spotkanie z Oceanem Uczuć i od razu utonęłam. Gry dostałam je w swoje ręce żal było mi je ciąć takie są piękne. Z duszą na ramieniu sięgnęłam po nóż i obudziłam swą romantyczną naturę :)
Tak o to powstały dwa pierwsze notatniki.
romantyczka

wspomnienia

Cudowna kolekcja zimowa zdominowała kartki Gwiazdkowe oraz bony okolicznościowe dla zaprzyjaźnionych firm.







A to dopiero początek mojej przygody z produktami Crafty Moly

Miśka






1 komentarz:

  1. To trzymam kciuki za dalsze prace:-). Chyba muszę kupić kolejne zestawy, bo ja już mam na wyczerpaniu papiery, a bardzo je lubię:-).

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)