poniedziałek, 22 października 2012

Witam serdecznie!

Uff, i nadszedł dzień prezentacji mojej pierwszej pracy na tym blogu. Mam nadzieję, że będziecie łaskawi ;)

Na początek jednak kilka słów o mnie - na imię mam Kasia, prowadzę bloga Scrapowanie Ciri. Tworzenie kartek, notesów, albumów wypełnia mój cały wolny czas, ale przyznam szczerze, że wcale mnie to nie martwi. Oby starczyło mi inspiracji i pomysłów jeszcze na długie lata.

Bardzo dziękuję Karinie za zaproszenie mnie do współpracy przy tworzeniu tego bloga i możliwość pracy na wspaniałych materiałach ze sklepu CraftyMoly. Mam nadzieję, że choć trochę zachęcę Was do odwiedzenia sklepu.

Tą zimową karteczkę stworzyłam na bazie papieru Tęsknota z kolekcji Ocean Uczuć, dopełnionego Śnieżnym Porankiem. Głównymi bohaterami są jednak Moly i Olly lepiący bałwana. Stempelek pokolorowałam Promarkerami.
Pozdrawiam Was serdecznie i do "przeczytania"! :)

3 komentarze:

  1. Cudnie!Na kartce świetnie pomalowany stempel...niebieski jak marzenie! Kurcze ja nawet nie mam takiego tuszu, o pisakach nie wspominając!
    I tak pięknie się przedstawiłaś, a ja zrobię to przy swoim pierwszym wyzwaniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie ! stempel jest extra i ta gwiazdka ! - super xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka! Stempelki pięknie pokolorowane :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)