środa, 22 sierpnia 2012

Magnolia - twarz i ciało

Mam nadzieję, że skorzystacie :)

Użyłam markerów Copic o numerach :
E000 - baza
E21 - najciemniejszy
E11- pośredni
R20- policzki i zgięcia

Wybrałam stempel ze starszej kolekcji 

Tilda with Halster

tusz -  Memento

 Na początek nałożyłam 1 warstwę E000 na twarz i ręce. 
Nałożenie pierwszej, najjaśniejszej warstwy ułatwia późniejsze tonowanie ciemniejszymi odcieniami.

Ciemniejsze miejsca na twarzy i dłoniach zaznaczyłam kolorem E11

Kolor E21 posłużył mi do "rozmazania" poprzedniego odcienia. 

 Następnie E000 "rozmazałam" dwa poprzednie odcienie

 Tutaj E21 użyłam do zrobienia kreski na wysokości oczu. 
Takie zaciemnienie dodaje głębi całej twarzy. 

Odcieniem R20 zaznaczyłam policzki, oraz górne części łapek. 

Wszystko jeszcze raz zblendowałam E100

 Na koniec poprawiłam policzki - lubię, kiedy są rumiane :)

Często w czasie pracy, kiedy to samo miejsce koloruję kilka razy, występuje efekt mokrej plamy. 
Po wyschnięciu to znika, także nie ma się czym przejmować :)

Miłej pracy !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)