niedziela, 13 października 2024

PREZENT DLA NAUCZYCIELA - zakładka i świeczki w pudełku

 Już jutro Dzień Nauczyciela!

A ode mnie ostatnia inspiracja w tym klimacie - choć jestem głęboko przekonana o tym, że wystarczy zmienić napis i mamy gotowy prezent także z innej okazji.

Tym razem wykonałam pudełko z drobnym upominkiem w środku - pachnącymi świeczkami i zakładką do książki. Wykorzystałam jako bazę pudełko na kartkę DL - jego wymiary sprawdziły się idealnie w tym projekcie. Całość okleiłam papierami Lemoncraft "Ladies".

Kompozycje w tym projekcie nie są duże, ponieważ zależało mi na dobrym widoku przez okienko w pudełku. Ale nie byłabym sobą, gdybym nie dodała tutaj kilku kwiatków - papierowych i tekturkowych - w towarzystwie delikatnej tekturkowej koronki.

Chcecie więcej? Nie ma sprawy!

Film z tworzenia tego projektu właśnie wskoczył na nasz kanał YouTube.



Pozdrawiam,




Materiały:

 
 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)