piątek, 13 września 2024

Prosta kartka DLA KOCHANEJ PANI

 Witajcie!

Już za miesiąc Dzień Nauczyciela - dlatego czas przygotować trochę kartek z tej okazji.

Dziś pokażę Wam jedną z nich, dość prostą, a jednak warstwową, w lekko rustykalnym klimacie.

Podstawą mojej pracy jest baza kartkowa B6, którą docięłam sama. Lubię ten format i korzystam z niego bardzo często. Na trzech warstwach papieru scrapowego ułożyłam Ramkę Eleonora, a na niej stworzyłam niewielką, ale całkiem warstwową kompozycję.



Najważniejszym elementem mojej kompozycji jest tekturka książka. Wszelkiego rodzaju lektury, podręczniki i atlasy bardzo kojarzą mi się ze szkolnymi latami. Aby nie było wątpliwości, kto jest adresatem życzeń, dodałam też napis... a właściwie jego fragment. Cóż, naprawdę lubię ciąć tekturki!

Kropką nad i są mikro gwiazdki, którymi zastąpiłam w kompozycji często goszczące u mnie perełki. Te maleńkie tekturki są tak urocze, że zdecydowanie mam ochotę sięgać po nie częściej, niż tylko w okresie przedświątecznym. 



Kto z Was przygotowuje już upominki dla nauczycieli?

Komentarze są Wasze :)




A tu materiały od CraftyMoly:

  
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)