wtorek, 9 lipca 2024

ŚLUBNA KARTKA DL

 Witajcie...

Nie będę oryginalna, bo przychodzę z kartką ślubną, ale obiecuję pod koniec miesiąca zrobię coś całkiem innego niż kartki.

Kartka jest w formacie DL, ostatnio ten format do mnie jakoś przemawia. Do takiej kartki samodzielnie wykonuję torebkę z jednej kartki scrapowej 30x30cm.

Oczywiście nie mogło zabraknąć pięknych tekturek z naszego sklepu, gdyż to właśnie one dopełniają całość kompozycji...

Oto moja kartka:





... a tutaj podaję Wam szablon na torebkę


tutek z torebką znajdziecie u mnie na blogu.

użyłam:



Pozdrawiam serdecznie

Ola




1 komentarz:

  1. Nie robiłam jeszcze torebki do swojej kartki - chętnie spróbuję! Dziękuję za szablon :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)