poniedziałek, 13 maja 2024

W dniu ślubu - kartka formatu DL

 Cześć!

Przyznajcie się - kto już rozpoczął sezon na pamiątki ślubne? U mnie każda taka kartka to małe święto i dużo zabawy, gdyż spośród wszystkich okazji, to właśnie ślub jest moim ulubionym tematem.

Dziś pokażę Wam moją ostatnią kartkę dla Nowożeńców.


Stworzyłam pamiątkę w moim ulubionym formacie DL. Wykorzystałam papiery Lemoncraft "Dear Diary - Forget me not". Ilość dostępnych przy tej kolekcji grafik do wycinania sprawia, że jest to bardzo uniwersalny i wdzięczny do pracy zestaw.

Kompozycję kwiatową umieściłam na dwóch tekturkach: Ramce Sunflower oraz dwuwarstwowym Ornamencie . Wszystkie użyte w projekcie tekturki pobieliłam gesso.




Całość dopełniłam okolicznościowym napisem. "W dniu ślubu" to nie tylko miła, ale przede wszystkim prosta dedykacja, choć w wypadku tej tekturki napisana nieco "szaloną" czcionką.



Dajcie znać, czy chcielibyście zobaczyć film z procesu powstawania takiej ślubnej pamiątki.

A tymczasem ściskam Was mocno i do zobaczenia następnym razem!



Wykorzystane materiały:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)