wtorek, 30 kwietnia 2024

Czekoladownik na I Komunię Świętą

 Dzień dobry!

W tym roku będę miała zaszczyt gościć podczas uroczystości Pierwszej Komunii Świętej. Niech Was więc nie dziwi, że obecnie jest to temat numer 1 w mojej pracowni.

Dziś chcę Was zainspirować prostym czekoladownikiem, dedykowanym właśnie na tę okazję.


W swojej pracy wykorzystałam tym razem gotową bazę, ale bez trudu można wykonać taką samodzielnie. Dajcie znać, czy potrzebujecie szablonu na takie pudełko.

Wybrałam papiery Lemoncraft "Forget me not", które bardzo lubię za ich delikatne, pastelowe kolory i bardzo eleganckie desenie. Głównym elementem kompozycji jest tekturka - ramka z kielichem i kłosami. Dekorację tą embossowałam na gorąco białym pudrem.

W środku postanowiłam dodać jeszcze jeden subtelny element dekoracyjny, nawiązujący do Komunii Świętek - to napis "Przygotuję Ci serce...", który także zabarwiłam na biało.



Jak zwykle przygotowałam dla Was film z procesem tworzenia tej pracy - zapraszam na kanał YouTube Crafty Moly.


Pozdrawiam,



Materiały ze sklepiku:

  
  








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)