środa, 13 marca 2024

Mixed mediowa zabawa na palecie malarskiej

 Dzień dobry!

Dzisiejszy projekt powstał z potrzeby koloru - szarobura aura za oknem zdecydowanie nie jest dla mnie korzystna i ogromnie tęsknię do wiosny. Sięgnęłam więc po różnobarwne kwiaty, kredki oraz proszki Magical's i... stworzyłam własną małą tęczę.


Bazą projektu jest paleta malarska z HDF, którą możecie znaleźć w dziale Narzędzia. Wykorzystałam największą spośród trzech, które dostaje się w zestawie. Na nią nakleiłam literki: trzy wielkie, układające się w słowo ART oraz kilka małych, przypadkowych. Tak przygotowaną bazę pomalowałam białym gesso.


Główną rolę w dzisiejszej inspiracji odgrywa kolor. I to nie tylko ten stworzony proszkami akwarelowymi, ale również zbudowany za pomocą kwiatów - wyciętych z papieru oraz bawełnianych. Wbrew pozorom stworzenie tej kompozycji nie zajęło mi wiele czasu, ale zdecydowanie przyniosło mnóstwo satysfakcji.

Pomiędzy kwiatkami umieściłam kilka tekturkowych listków, które jeszcze wzbogaciły kompozycję.



Lubię prace, które niosą ze sobą jakieś przesłanie. Moją myślą przewodnią jest napis "Wielkie rzeczy mają zazwyczaj małe początki". Zabarwiłam go embossingiem na gorąco.



Jeśli jesteście ciekawi, jak powstawał ten projekt, zapraszam na kanał YouTube Crafty Moly, gdzie możecie zobaczyć proces powstawania tej tęczowej palety.


A poniżej znajdziecie wykorzystane przeze mnie materiały z naszego sklepu:

 
 
 
 




Ściskam Was mocno!

Dagmara




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)