sobota, 13 stycznia 2024

Exploding box dla Dziadków

 Cześć!
Po raz pierwszy na blogu Crafty Moly witam Was ja - Dagmara. Bardzo się cieszę, że będę mogła inspirować w tym niesamowicie zdolnym gronie!

Ponieważ wielkimi krokami zbliżają się święta wszystkich Babć i Dziadków, stworzyłam exploding box właśnie z tej okazji. Nie będę ukrywać, że eksplodujące pudełka są moją najukochańszą formą - dają wiele możliwości dla twórcy i są szalenie efektowne dla obdarowanego.

W tym pudełku zamknęłam tekturkę 3D fotel bujany.



Wieczko natomiast ozdobiłam kompozycją kwiatową osadzoną na papierowej serwetce i ramce Sunflower. Zamiast często spotykanego taga z dedykacją, dokleiłam na wstążeczce napis "Kochanym Dziadkom", podklejony dla wzmocnienia papierem scrapowym.




Jeśli też chcecie stworzyć takie pudełko, na naszym kanale You Tube znajdziecie film z procesu tworzenia tej pracy. Serdecznie zapraszam do obejrzenia!

A poniżej użyte przeze mnie materiały.


 

   





Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia!

Dagmara



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)