niedziela, 9 czerwca 2019

Delikatny exploding box na chrzciny

Cześć!

Dzisiaj pokażę Wam chrzcielnego exploding boxa, który przygotowałam dla małej Wiktorii.
Postawiłam na całkowity minimalizm. Znajdziecie w nim więc tylko trochę ozdób.

Wymiary mojego wieczka to papier scrapbookingowy w rozmiarze 15,5 cm. Brzegi to 2,5 cm.

Do tej pracy wykorzystałam przepiękną tekturkę ze skrzydłami i sercem, w środku umieściłam hostię.





Wnętrze mojego boxa na chrzciny prezentuje się tak:

Na samym środku umieściłam tekturkę chrzcielnicę, do której dołożyłam pieniądze zwinięte w rulonik.

Na ściankach boxa umieściłam tekturki z napisami 












Jak Wam się podoba? :)

Wykorzystane tekturki ze sklepu:



























Miłego dnia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)