poniedziałek, 25 marca 2019

Wiosenny blejtram mediowy ze złotymi motylkami

Cześć :)

Dzisiaj mam dla Was iście wiosenną inspirację, a jest nią mediowy blejtram.
Uwielbiam zabawę kolorami na przekór pogodzie, dlatego dziś znajdziecie ich w mojej pracy bardzo dużo :)

Celowo postawiłam na minimalną ilość ozdób i stemplowane tło, żeby było widać wszystkie detale.

Do tej pracy świetnie pasują nasze tekturki - wybrałam motylki i napis "Na zawsze razem". Ramka będzie prezentem dla moich przyjaciół i wręczę im ją wtedy, gdy już ich rodzinka się powiększy :)
Mam nadzieję, że im się spodoba i będzie dla nich wspaniałą pamiątką.

A jak Wam się podoba?
Może i Wy sięgnięcie po nasze piękne wiosenne tekturki i stworzycie coś kreatywnego?
Bardzo Was zachęcam.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)