sobota, 15 grudnia 2018

Z mechaniką w tle

Hejka :)

Mimo świąteczny prac królujących na naszych blogach ja proponuję mała odskocznię 
prezentujący męską pracę choć dla dość młodego mężczyzny.
Ponieważ jubilat lubi mechaniczne sprawy i jest stosunkowo młody
pozwoliłam sobie na umieszczenie w shaker box'ie digi-stempla 
wraz z tekturkami  narzędzi mikrokulkami, nakrętki oraz podkładki.
Wierzchnią część również ozdobiłam digi-stemplem, tekturkowymi narzędziami, metalowymi trybikami oraz wyrazistą cyfrą sugerującą wiek jubilata. 
Aby nadać tekturką swoistego wymiaru pociągnęłam je delikatnie pastami woskowymi.
Jubilat był zachwycony a Wam jak się podoba tata mechaniczna kartka?


Do wykonania tej kartki wykorzystałam firmowe tekturki Crafty Moly:



Pozdrawiam serdecznie życząc wspaniałego i twórczego weekendu

4 komentarze:

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)