niedziela, 30 września 2018

Kartka męska na 60-tkę

Dziś na blogu kartka w męskim stylu dla dojrzałego pana w statecznym wieku 60 lat. Powstała ona na bazie typu DL. Bazowo użyłam papieru "drewnianego" i dobrałam paseczki - ozdobniki w podobnej tonacji kolorystycznej - jest to świetny sposób na wykorzystanie ścinków, które mamy w naszych zasobach. W centralnej części kartki wykorzystałam tekturkę z napisem "Wszystkiego najlepszego", poza tym mamy na kartce tekturki z zestawów: zębatek i strzałek. Wykorzystałam także tekturkę z taśmą filmową i w jednym kadrze umieściłam zegar jako symbol przemijającego czasu, a w drugiej linijkę w kolejnymi liczbami.








Materiały ze sklepiku znajdziecie tu:
  


Pozdrawiam 
Iza z Retro Wariacji


2 komentarze:

  1. świetna :) mi męskie sprawiaja mały problem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wszelkiego rodzaju śrubki, zębatki i po prostu powycinane paski papierów w męskich odcieniach - sukces gwarantowany :).

      Usuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)