poniedziałek, 3 września 2018

Gratulujemy ślicznej dziewczynki

Witajcie!
Narodziny dziecka to najwspanialsza chwila w życiu każdego rodzica
 i wielkie święto w całej rodzinie:)
Na taką właśnie okazję przygotowałam kartkę z gratulacjami w odcieniach różu i bieli.
Wszystkie warstwy umieściłam na milimetrowych kosteczkach dystansowych.


 W centralnym miejscu kartki umieściłam tekturkę - "Bociek grawer"
która podkleiłam wyciętym białym kółkiem.
Pod spodem na kosteczkach umieściłam większe, różowe kółko   
i na samym dole biała serwetkę również na kosteczkach dystansowych.
Dodałam papierowe kwiaty, listki oraz wstążki białą i różową. 

 Na samym dole umieściłam tekturkowy napis -"Gratulujemy ślicznej dziewczynki"
Użyłam:
https://www.craftymoly.pl/pl/p/873-Tekturka-Bociek-grawer-1-G4/2532https://www.craftymoly.pl/pl/p/1339-Tekturka-napis-Gratulujemy-slicznej-dziewczynki-G5/4409
Pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)