piątek, 21 września 2018

DZIECIĘCA KARTKA URODZINOWA


Witajcie,
Dziś inspiruję dziecinnie i różowo.
Mój syn wybiera się na urodzinki do koleżanki ze szkoły.
Dylemat - jaką kartkę przygotować?

Inspiracją stał się poniższy cytat:

"Jak mo­tyl skrzyd­la­ty, cud­nie ko­loro­wy,
Jak słowik śpiewający i ko­lor różowy, ....
Ta­ka jest właśnie przy­jaźń dwoj­ga ludzi,
Co roz­pa­li wodę i ogień os­tudzi, ...  "


Kombinowałam oczywiście z motylem, ale ostatecznie zajrzałam do pudełka,
gdzie mam kilka pokolorowanych farbami akwarelowymi stempli
i ten ptaszek poprostu mnie zauroczył. Idealnie wpasował się w kopozycję.
Ostateczny efekt spełnił moje oczekiwania.
Mój "słowik" jest nawet w ulubionym kolorze syna :-)
Jest słodko, jest czarująco i tak zwiewnie... niewinnie.


A złotą receptą na szybką kartkę są rzecz jasna
- elementy z tekturki CM i wycinanki :-)










Użyte materiały:


https://www.craftymoly.pl/pl/p/1429-Tekturka-napis-Motyle-2-G5/5040     https://www.craftymoly.pl/pl/p/1263-Tekturka-Ramka-Balessa-G04/3910




Pozdrawiam ciepło, Agata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)