wtorek, 21 listopada 2017

KARTKI BOMBKI ŚWIĄTECZNE

Cześć,
U mnie sezon świąteczny już na dobre się rozpoczął.
Na początek na warsztat poszły kartki w kształcie bombek.
Dodam, że to moje pierwsze kartko-bombki. I nie chodzi o sezon 2017
 tylko ogólnie pierwsze, pierwsze.... jakie zrobiłam.
Bombki wycięłam ręcznie. Przygotowałam dwa szablony - mniejszy i większy.
Odrysowałam je na papierach i wyciełam. Obie części sklaiłam używając
kosteczek 3D. Uwielbiam warstwy, więc nie mogło ich zabraknąć również tutaj.
Dzięki tym zabiegom, kartko-bombka jest grubaśna,
choć bardziej podoba mi się określenie - puchowa :-)

Zapraszam na fotorelację:
  




Użyte materiały:

     https://www.craftymoly.pl/pl/p/065-Tekturka-Napis-Wesolych-Swiat-2-2-sztuki-G4/186     https://www.craftymoly.pl/pl/p/439-Tekturka-Listki-1-G4/4813https://www.craftymoly.pl/pl/p/Sniezynki-biale/4843    

Pozdrawiam ciepło, Agata

6 komentarzy:

  1. Śliczne bombki. Zawsze podziwiam umiejętność układania tylu warstw na kartkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są! Aż trudno uwierzyć, że to Twoje pierwsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartko-bombki :] w mniejszym rozmiarze i zmieszczą się na choinkę ;) dziękuję za super inspirację

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny, dodałyście mi otuchy... :-) widać pierwsze nie takie złe :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zdania, że bombki wałsnoręcznie robione są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)