czwartek, 26 października 2017

Świąteczna Anna

Ile już zrobiliście kartek świątecznych?
Ja chyba z 10.
I dziś chciałabym Wam pokazać tą najnowszą.


 Nie ma tu żadnych świątecznych tekturek ale jest piękna ramka Anna, która świetnie pasuje do klimatu bożonarodzeniowego:

 672 Tekturka - Ramka Anna  - G4


Troszkę ją pocięłam, ale u mnie to nic nowego ;-)
Uwielbiam ten ornamentowy wzór z tej ramki.


Pochwalcie się ile kartek świątecznych macie już na koncie w tym roku.

Miłego dnia Wam życzę,
Gosia.

Gosia - Koordynator DT

8 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie zrobiłam ani jednej ;)
    Śliczna kartka 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Ale serio,ani jednej? Ale będziesz robić?

      Usuń
  2. Też działam powstało 6 :) Cudna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. do dzisiaj 20 kartek i 4 exploding boxy wszystko świąteczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW! A to pewnie jeszcze nie koniec ;-)

      Usuń
    2. Powiem nawet że dopiero początek :) aż się nie mogę doczekac świąt kiedy siedzę przy pracach

      Usuń
    3. To fakt, świąteczna twórczość nastraja bardzo :-)

      Usuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)