piątek, 13 października 2017

Dzień Nauczyciela

Hej, hej
jak tam nastrój?

Choć dziś w kalendarzu przypada piątek trzynastego
to chyba pech na nikogo nie czeka
a wręcz przeciwnie.

Spotkałam dzisiaj mnóstwo uśmiechniętych ludzi
a to dlatego, że w większości szkół to właśnie dzisiaj świętuje się 
Dzień Nauczyciela !!!

Żadnych sprawdzianów, kartkówek czy zadawania pytań,
tylko kwiaty, życzenia i kartki od dzieci.

Na blogu Crafty Moly kartka właśnie na tę okazję.
Przyznam się Wam, że zajęłam się wykonawstwem ale kwestię wyboru materiałów zostawiłam synowi i muszę przyznać, że mnie miło zaskoczył.
Chyba mamy podobne gusta :)





Tekturki, które zostały wykorzystane:


f4ffbab36d4135f522c4ad82b6f41102d02f6411

Stempel


Pozdrawiam
Eva
Mimowolne Zauroczenia

P.S. Pozdrowienia dla wszystkich odwiedzających blog od mojego syna Maćka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)