niedziela, 16 lipca 2017

Album w pudełku

Bardzo duży album.
W formacie 21x30cm.
I do tego duże pudełko.


Komplet został wykonany dla Pani dyrektor przedszkola, na koniec roku.




Całość z papierów Lemoncraft "Dom Róż".
A baza, pudełko i ramki, oczywiście Crafty Moly.

Pudełko Tekturowe  230x230

Powiem Wam, że w tym roku pierwszy raz się skusiłam na takie pudełka tekturowe.
No ale na album wydawały mi się jedynym rozwiązaniem.
I nie myliłam się. Solidne, sztywne, idealnie się sprawdziły.
Szczerze polecam!


639xxl  Tekturka - Ramka Roko XXL - G12


Baza Tekturowa    A4   1,5mm

Pamiętajcie, że zawsze możecie zamówić w Crafty Moly i pudełka i bazy pod wymiar - 
ja tak właśnie zrobiłam :-)



Miłego dnia Kochani!
Gosia.

Gosia - Koordynator DT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)