środa, 21 września 2016

Exploding box na ślub pastelowy


Cześć.

Dzisiaj chciałam Wam pokazać mój kolejny exploding box jaki miałam okazję wykonać

na uroczystość zawarcia związku małżeńskiego.

W pudełku wykorzystałam bardzo wiele tekturek z Crafty Moly, które są idealne

do tego typu projektów.

Zapraszam do oglądania zdjęć.




Na pudełku wykorzystałam wspaniale delikatną ramkę 592- ramka SHERINE G4.

592 Tekturka Ramka Sherine -  G4







W środku pudełka wykorzystałam dwie tekturki:

Para Młoda 123 WHITE WEDDING 9-G3

123 Tekturka - White Wedding 9  - G3

533 - BRAMA DO RAJU - G7

533 Tekturka - Brama do raju - G7




Zaglądajcie do sklepu, bo jest tam wiele wspaniałych produktów

 i co chwila pojawiają się jakieś nowości. 

Już widziałam nowe propozycje świąteczne.

Dziękuję Wam za uwagę i pozostawione słowo.

Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)