poniedziałek, 23 czerwca 2014

blejtram dla taty

witajcie! 
dziś Dzień Ojca więc postanowiłam uwiecznić swojego Tatę na niewielkim blejtramie :)  
mój Tata to oczywiście również Dziadek, ulubiony model mojej córki jeśli chodzi o "makijaż" twarzy :)
do kolorów na zdjęciu dobrałam kolory mix-mediowego tła i wykorzystałam kilka kolorowych skrawków z papierów Śnieżny Poranek i Zielona Jemioła (typowe letnie papiery,prawda ;)
użyłam tu również mojego ulubionego panelu Koła oraz jako trybikowej ramki - fragment tekturki Rowerzysta
PS wiem, że jest błąd (dady->daddy), poprawię jutro :)

3 komentarze:

  1. Ale świetny! Idealnie dopasowany do zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you so much for picking my card as one your winners from the teddies challenge, it is such an honour.
    Thank you for all your hard work in making the challenge so successful, it's a shame that the challenge is ending but I can totally understand your reasons and wish you all the best.
    Sue xx Obat telat datang bulan

    OdpowiedzUsuń
  3. Super praca!!! Bardzo optymistyczna i świetnie dopracowana :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)