poniedziałek, 23 czerwca 2014

blejtram dla taty

witajcie! 
dziś Dzień Ojca więc postanowiłam uwiecznić swojego Tatę na niewielkim blejtramie :)  
mój Tata to oczywiście również Dziadek, ulubiony model mojej córki jeśli chodzi o "makijaż" twarzy :)
do kolorów na zdjęciu dobrałam kolory mix-mediowego tła i wykorzystałam kilka kolorowych skrawków z papierów Śnieżny Poranek i Zielona Jemioła (typowe letnie papiery,prawda ;)
użyłam tu również mojego ulubionego panelu Koła oraz jako trybikowej ramki - fragment tekturki Rowerzysta
PS wiem, że jest błąd (dady->daddy), poprawię jutro :)

2 komentarze:

  1. Ale świetny! Idealnie dopasowany do zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super praca!!! Bardzo optymistyczna i świetnie dopracowana :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)