piątek, 2 maja 2014

Shadow box

Witajcie,
dzisiaj pokażę Wam jak wykorzystałam nasz najnowszy produkt, czyli shadow box.
Na razie w ofercie mamy jeden wzór, ale już pracujemy nad kolejnymi :) także zaglądajcie do nowości !
Mój shadow box powstał dla mojego siostrzeńca Maciusia, który niedługo skończy 3 miesiące.
Do dekoracji użyłam papieru Deszczowa Piosenka z Galerii Papieru oraz tekturki z naszego sklepu. Akrylowa szybka idealnie wpasowuje się w kartonik - ja jej nie wklejałam - daje to możliwość otwarcia boxa i dołożenia do niego innych pamiątek.









w tej pracy użyłam : 


 780 Shadow box no.01
 149 Tekturka napis  - Radość 1 - 2 szt  146 Tekturka napis  - Ulotne Chwile 1 - 2 szt  742 Tekturka -  Konik na biegunach  Maciej

życzę Wam twórczego weekendu !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)