czwartek, 19 grudnia 2013

Pomysł na prezent

Witam Was serdecznie. Przybywam dziś do Was z tematem już w wcześniej prezentowanym przeze mnie - przepiśniki. Z tego powodu, że przepiśnik jest doskonałym prezentem gwiazdkowym , możecie się domyśleć że przez ostatnie tygodnie wykonywałam przepiśniki w ZNACZNYCH ilościach. Postanowiłam przedstawić Wam trzy takie same ale zarazem różne przepiśniki. Sami możecie ocenić która kolorystyka najbardziej do Was przemawia :)













Tekturka, która zdobi okładkę przepiśnika, wg mnie jest jedną z najlepszych tekturek o tematyce kulinarnej która Wam bardzo polecam ♥
Do wykonania przepiśnika wykorzystałam tekturki  Papier do scrapbookingu GP oraz  bazy albumowe
http://www.craftymoly.pl/pl/p/Tekturka-napis-Przepisy-Kulinarne-2-szt-/459

pozdrawiam mONAmi

1 komentarz:

  1. WSzystkie są świeyne, ale jako że uwielbiam fiolet dlatego mi się drugi najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)