poniedziałek, 16 września 2013

Album ślubny retro

Witajcie,
lato powoli zbliża się ku końcowi... w tym czasie bardzo chętnie sięgam po ciepłe odcienie brązów i szarości.
Poproszono mnie o zrobienie albumu w stylu retro - prezentu ślubnego. Do pracy użyłam papierów z kolekcji Biała róża.  Papiery wspaniale komponują się ze sobą i uzupełniają. Ich brzegi poszarpałam oraz przyciemniłam tuszem w ciepłym odcieniu brązu.  W zamierzeniu album miał być dość oszczędny, dlatego ozdobiłam go tylko kilkoma papierowymi kwiatkami, malutkim motylkiem w masy MS  i napisami z tekturki. Całość dopełnia kilka kremowych perełek. Końcowy efekt bardzo się podobał.
Już niedługo w sklepie pojawią się takie bazy - słowa a na razie zapraszam Was do wzięcia udziału w naszej urodzinowej zabawie . Szczegóły na stronie sklepu.








pozdrawiam cieplutko 
Karina

2 komentarze:

  1. Obłędny! Baza genialna, a wykonanie mistrzowskie!Powstał cudny album w romantycznym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, chyba muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)