środa, 1 maja 2013

Wyzwanie #14


Witam Was w tym ważnym dla mnie dniu. A ważnym dlatego, bo mam 25-te urodziny:)
Dzisiaj chciałam zaprosić Was do wzięcia udziału w wyzwaniu , które jest troszkę matematyczne... chciałabym by głównym elementem pracy były CYFRY.
Technika, styl  i forma pracy dowolne, możecie zrobić kartki, LO, notesy.. co tylko chcecie:)
Jednak trzeba 
użyć co najmniej jednego produktu ze sklepu
1 osoba = 1 zgłoszona praca.
Wyzwanie trwa do 25 maja
A nagrodą jest  : 
Bon na zakupy w sklepie o wartości 50 zł !
A moją inspiracją jest karteczka, którą zrobiłam sama dla siebie;)
Użyłam papierów Crafty Moly, tekturek cyfr i stempla bilet.





1 komentarz:

  1. bardzo fajna kartka :) taka delikatna...
    i życzę wszystkiego najlepszego :))

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)