piątek, 15 marca 2013

Ptasie trele

Wiosna, oprócz kwiatów, ciepła i energii przynosi nam również sezon ślubny.
Kto by nie chciał brać ślubu gdy wokół wszystko kwitnie, budzi się do życia po długiej zimie?
Jeśli chodzi zaś o kartki na taką okazję mamy do wykorzystania mnogość pomysłów i inspiracji - jednym z ulubionych jest motyw klatki i ptaszków, dlatego też do użycia tej kartki wybrałam tekturki Love birds  ,
napis Młodej Parze, użyłam również papieru z Herbatki dla dwojga Galerii Papieru.
Całość utrzymana w romantycznym, pastelowym klimacie, ale żeby nie było za słodko lekko "potargałam" brzegi  papieru, dodałam szary sznurek, a tekturki nierówno "wytapowałam" białą farbą akrylową.






Pozdrawiam Was serdecznie i życzę Wam i sobie żeby ta wiosna przyszła jak najszybciej ;)

5 komentarzy:

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)