niedziela, 17 lutego 2013

Wyzwanie#10- Tekturkowo

Witam Was jak zawsze bardzo serdecznie!
Pewnie już zauważyliście, że w sklepiku znajduje się mnóstwo przecudownych tekturek o różnorodnej tematyce. Jest w czym wybierać! I chciałabym bardzo Was zachęcić do wspólnej z nimi zabawy...Osobiście nie jestem zimolubna i czekam z niecierpliwością na wiosnę...tak każdego roku...wypatruję pierwszej trawki, kwiatków, dłuższych dni i słońca, słońca, słońca. Więc wybrałam sobie tekturki "Motyle", które jednoznacznie kojarzą się z nadchodzącą porą roku. Zrobiłam maleńkie scrapuszko, a głównym motywem jest właśnie tekturowy motyl:
Wykorzystałam między innymi:
- papier Namiętność oraz Marzenie, papiery odrobinę przetarłam farbą akrylową oraz tuszem, dodatek stanowią perełki w płynie
- tekturka Motyl, który również potraktowałam farbami akrylowymi, tuszami oraz mgiełką
Motylowo tak się rozpędziłam,że motylek ten i ten wskoczył na scrapowe lustro, nota bene Ikeowskie, ale teraz w nowym ubranku, odrobinę mediowym, bo motyle trochę pastą pokryłam i mgiełkami oraz tuszami:
Zapraszam zatem do zabawy, a wymogi są następujące:
- w swojej pracy użyj tekturki i byłoby miło, gdyby była to tekturka z Crafty Moly (praca nie musi być stricte papierowa),
dodatkowo proszę, aby tekturkę odrobinę "przybrudzić" ;-)
- musi być widoczny, nawet maleńki motyw motyla ( z dziurkacza, wykrojnika, tekturka)
- prosimy o zgłoszenie tylko jednej, nowej i wcześniej niepublikowanej pracy
.
Na Wasze prace czekamy do 28 lutego, losowanie odbędzie się 3 marca.
Do wygrania jest bon 20 zł na zakupy w sklepie CraftyMoly
Nie obejmuje kosztów wysyłki
Życzę udanej zabawy i powodzenia w losowaniu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)