niedziela, 3 lutego 2013

Wyzwanie nr 9 - Serce

Kochani,
dzisiaj kolejne wyzwanie !  Luty jednoznacznie kojarzy nam się z Walentynkami, także i u nas nie może zabraknąć tego akcentu. Aby zgłosić się do zabawy należy : 
- zrobić Walentynkę w kształcie serca ( może to być kartka, laurka, pudełko, sklejka )
- umieścić zdjęcie Wasze lub ukochanej osoby 
- prosimy o 1 nową i niepublikowaną pracę
 
W mojej laurce  wykorzystałam piękny papier Namietnośćktóry przetarłam na brzegach papierem ściernym, a na nim kilka razy odbiłam stempel Na zawsze razemZdjęcie umieściłam w tekturowej ramce, która wcześniej wytuszowałam białym kolorem, a brzegi przyciemniłam na brązowo. Całość dopełnia kompozycja ułożona z kwiatów i owoców - znajdziemy tu : róże, pręciki, jabłka z cukrze, maliny, jarzębinę.
W tym miejscu chciałabym Was zachęcić do używania w swoich pracach dodatków owocowo  - warzywnych :)
W te zimne, ponure dni nic tak nie poprawia nastroju jak soczysta malinka wpleciona w kwiatowy bukiet.




Na Wasze prace czekamy do 14 lutego
Do wygrania jest bon 20 zł na zakupy w sklepie CraftyMoly.

* nie obejmuje kosztów przesyłki


Powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)