środa, 23 listopada 2011

Jesienne słońce...

Dziś mieliśmy cudną pogodę - jak na listopad jest bardzo ciepło. Świeciło słońce i poszliśmy na długi spacer. Powoli przygotowujemy się do wyjazdu na święta. Dwa kartony prezentów już zapakowane, reszta w trakcie realizacji lub czeka na swoją kolej. 
Jestem kolejną, szczęśliwą posiadaczką zestawu 72 Copic Cio :) kolejny zestaw zamówiłam już sobie u Świętego ;) mam nadzieję, że nie nawali !
Potrenuję sobie jeszcze i może napiszę jakieś porównanie z Promarkerami . 
Za to pozbyłam się maszyny Big Shot - używałam ją zbyt rzadko, aby było warto ją trzymać. Do tego dodając koszty wykrojników - ekonomiczniej i ciekawiej jest kupić gotowy zestaw wyciętych już wzorów. 

Kolejna kartka świąteczna - jakoś ich mało w tym roku a do obdarowania wielu chętnych :)
Moje pierwsze kolorowanie Copicami :)


i kolejna szafka na klucze: 



bardzo mi się podoba i kiedyś na pewno zrobię taka dla siebie ;)

dobranoc

1 komentarz:

  1. sliczna kartka!! zazdroszcze 72 markerow copic:-) i ostrzegam, ze to wciaga:-)

    jestem ciekawa twojego porowniania z Promarkerami... sama ich nie posiadam, ale zauwazylam, ze w Holandii sa bardzo promowane...

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)